Polecane posty

148. Świąteczno-wiosenne życzenia

Właściwie to przyszłam tutaj, żeby złożyć Wam świąteczne życzenia :)

Ale w ogrodzie tyle się dzieje, że znowu zaczęłam hurtowo robić zdjęcia. Chęć do pstrykania nie mija mi wcale i jak tylko pogoda na to pozwala, to wybiegam pomiędzy swoje rabaty i zapełniam kartę pamięci w telefonie :)

I nie sposób się oprzeć tej czynności, bo codziennie teraz kwitnie coś zupełnie nowego, rabaty nasączają się kolorami, jak gąbka wodą i nie mogę przestać się zachwycać tą wiosenną aurą :)

Dlatego najpierw wrzucę kilka zdjęć z ogrodu, a życzenia dla Was wystukam za chwilkę :)

Na początek, pokazywana już przeze mnie przynajmniej z tysiąc razy, niebieska cebulica syberyjska. Czemu wciąż ją tu pokazuję? Bo myślę, że to jedna z niewielu roślin w ogrodzie, o niebieskich kwiatach. Prawdziwie niebieski kolor wśród kwiatów jest dosyć rzadki. A ta niebieskość w cebulicy jest zupełnie wyjątkowa :)

Dlatego za każdym razem jak już biegam z tym telefonem, nie mogę się oprzeć, żeby nie robić jej wciąż nowych fotek :)


Poza tym czekam na kwitnienie tego ostatniego, zamkniętego jeszcze w sobie, hiacynta, którego kolor jest dla mnie na razie zagadką. Obstawiam, że będzie biały albo żółty... niestety pamięć o tym, jaki był w ubiegłym roku, zawodzi mnie w tej kwestii zdecydowanie :)

Budzą się już także powoli moje żarłoczne tulipany... te, które wyglądają jakby miały zęby, pewnie pamiętacie je z zeszłego roku :) Niewielkie zębiska są już dobrze widoczne :)


Uważam też, że przepięknie wygląda ten duet w wykonaniu białego i fioletowego barwinka... 
Też tak myślicie?


Zakwitły wreszcie również fiołki :) Ponieważ rozsiewają się jak szalone, za niedługo cała rabata pokryje się tymi fioletowymi kwiatuszkami.



No i gwóźdź programu... zaczynają kwitnąć moje najukochańsze sasanki. 
Na razie wrzucam pierwsze fotki tych cudów świata, pięknych niesamowitych i zachwycających :) 
I nie oszalałam... naprawdę nie. 
Ja tylko tak bardzo jestem nimi zachwycona :)





Musiałam także uwiecznić moje ciemierniki... I to nie tylko na zdjęciach, ale w krótkim filmiku, bo film jednak zupełnie inaczej oddaje ich piękno...
Zobaczcie sami :)


I kończąc już te dzisiejsze zwierzenia, pokażę Wam kilka moich świątecznych dekoracji, bo przecież wiadomo, że otaczanie się kwiatami to coś, co Pani Ogrodowa lubi najbardziej. 
A właśnie zbliżające się święta są wspaniałą okazją, żeby jeszcze spotęgować to przyjemne doznanie :)




A skoro jesteśmy w świątecznym klimacie, to już biegnę do Was ze świątecznymi życzeniami...

🐣🐣🐣

Życzę Wam kochani smacznie zastawionego świątecznego stołu, ciepłej i rodzinnej atmosfery, całego ogromu domowego ciepła i mnóstwa miłości bliźniego oraz wiosennego nastroju i miłych spotkań z najbliższymi. 

Niech te święta przyniosą do Waszych domów mnóstwo ciepła, uśmiechu i radości. 



I miłość... bo w miłości jest siła 💓


Życzę Wam także jak najwięcej radosnych chwil i przepięknej wiosny. 

🌼🌼🌼


Komentarze

  1. Iwonko Kochana!
    Podziwiam w Twoim ogrodzie wyjątkowe cudowności. Odnoszę wrażenie, że jestem w Ogrodzie Botanicznym. Oglądam wyjątkowe smaczki. Zaskoczyłaś mnie białym barwinkiem. Nigdy takiego nie widziałam. W domu też masz mnóstwo pięknych kwitów i ślicznych, delikatnych dekoracji. Iwonko, bardzo dziękuję za cudowne wielkanocne życzenia.

    Przesyłam ci koszyk ciepłych życzeń życząc pogodnych, zdrowych i szczęśliwych Świąt Wielkanocnych! Niech będą wypełnione pokojem, radością i wesołym nastrojem! Wesołych świąt wielkanocnych dla Ciebie i Twojej kochanej rodziny.
    Ślę moc uścisków i serdecznych pozdrowień:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Lusiu.
      Ogromnie się cieszę, że podoba Ci się w moim ogrodzie.
      Biały barwinek mam gdzieś od około 3 lat, rozrósł się bardzo i wygląda nawet fajniej od tego fioletowego. Muszę po świętach zrobić zdjęcie, jak to wygląda w całości.
      Dekoracje domowe, to była najprzyjemniejsza praca z dzisiejszego dnia :)
      Dziękuję również za życzenia, ściskam Cię mocno i serdecznie...

      Usuń
  2. Masz rację, sasanki są obłędne i przeurocze :))). Ciemierniki również zachwycające, masz piękne odmiany! Bardzo lubię ciemierniki, bo u mnie one pierwsze zakwitają, jeszcze w śniegu (o ile w ogóle jest śnieg, oczywiście!) i kwitną bardzo długo. Mam tylko jedną odmianę, koniecznie muszę dosadzić inne.
    Iwonko, życzę Ci radosnego świętowania i wszystkiego, co najlepsze w życiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam sasanki... nie mogę się zawsze napatrzeć na te ich puchate, koperkowe łodyżki :)
      A ciemierniki chyba muszę sobie dokupić, marzą mi się jeszcze różowe.
      Dziękuję, Małgosiu, za życzenia. Odwzajemniam je i serdeczności Ci przesyłam.

      Usuń
  3. Iwonko
    Ogród, chociaż zawsze piękny, to teraz z dnia na dzień dosłownie pięknieje w oczach:)
    Wszystkie roślinki są niesamowicie urokliwe ale tulipan z krzywym,złowrogim zgryzem to hit!
    Sasanki kocham od zawsze miłością bezwarunkową:) a ciemierniki,szczególnie w takiej solidnej gromadce robią mega wrażenie.
    Pięknie,pięknie,pięknie!!!
    Świąteczne dekoracje dodają uroku,wprowadzają do domu ten radosny,wiosenny klimacik. Super! Zadbałaś o każdy drobiazg. Cała Ty🫠
    Iwonko za piękne życzenia bardzo dziękuję 😘
    Tobie i ..rodzince życzę pięknych Świąt
    Niech to będą radosne dni spędzone wśród tych,których kochasz i którzy Ciebie kochają. Niech Twoja pogoda ducha udziela się innym i niech nie opuszcza Was zdrowie.
    Dobrych Świąt i wiosennego nastroju!
    Dorzucam do życzeń buziaki gorące😘😘😘 i przytulaki🫠🫠
    🌷🌷🌷🌞🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, kochany Maminku, że widok za oknami mnie zachwyca. Jest pięknie, a teraz jeszcze zaczynają kwitnąć magnolie i zaczyna się żółcić żarnowiec, więc lada dzień będzie po prostu bajkowo.
      Sasanki też uwielbiam, ciemierniki chcę sobie dokupić... pasowałyby mi jeszcze różowe, nie wiem dlaczego ich jeszcze nie mam :)
      Wiesz, że jestem perfekcjonistką :) Czasem to zgubne, bo nieraz pochłania mnóstwo czasu, ale ile potem z tego radości. Te kwiatowe, domowe dekoracje, to była dzisiaj moja najprzyjemniejsza praca :)
      Dziękuję Ci również, kochana, za piękne życzenia.
      Mam nadzieję, że święta będą cudowne, przynajmniej mamy zapewnienie, że będzie piękna pogoda.
      Mocno, mocno Cię przytulam i pozdrawiam gorąco!!!

      Usuń
    2. Poczułam ciepło uścisku i przytulaki i to jest bardzo przyjemne uczucie❤️❤️❤️

      Usuń
    3. Bardzo się cieszę, że poczułaś, bo dla Ciebie były wyjątkowo gorące <3

      Usuń
  4. It is growing so beautifully! Thanks for the holiday wishes. Love the Spring crafts you have incooperated with these plants! Wishing you a beautiful holy weekend and more! All the best to you and your family and that amazing flower garden🐰💕🐰🐰💕💕🐰💕🐰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much for your Easter wishes.
      I'm glad you like my flower decorations.
      I like being surrounded by flowers :)

      Usuń
  5. Love what spring has brought you. So lovely. Wonderful colors! Such a happy place! I can see why you want to be there. Wishing you a happy spring holiday in your part of the world. Thanks for being here.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for all these kind words.
      It's very nice what you wrote.
      I'm glad you visit me and read my blog.
      Greetings.

      Usuń
  6. Jak tak u Ciebie jest już kolorowo!
    Zdrowych, wesołych, rodzinnych Świąt. Pozdrawiam serdecznie 🤗 ♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pięknie dziękuję :)
      I pozdrawiam Cię również...

      Usuń
    2. Żywe kwiaty zawsze wprowadzają taki odświętny nastrój. A niedługo zakwitną drzewa owocowe. Nie mogę dię doczekać. Mam nadzieję, że miałaś dobre święta. Pozdrawiam 🤗

      Usuń
    3. Było pięknie... gdyby nie znowu moja choroba :(

      Usuń
  7. Kochana moja, dziękuję za piękny spacer, piękne życzenia. I tego samego życzę Tobie i Twoim bliskim. Przepiękne dekoracje i cudowna wiosna już w Twoim ogrodzie. Cudowna. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, Agatko.
      Cieszę się, że moje dekoracje Ci się podobają.
      Również przesyłam buziaki...

      Usuń


  8. Dobra, co z serca do serca płynie
    I dużo pięknej wiosny wokół,
    Niechaj w radości czas ten minie,
    w miłości, która jak co roku
    nadzieję niesie, zieleń, kwiaty
    i słońce co wszystko rozjaśni!
    Niechaj w tym świętym, pięknym czasie,
    nie będzie smutków ani waśni,
    niech tylko dobro w nas rozkwita,
    jak wiosna, co Wielkanoc wita.

    Szczęśliwego, wspaniałego Czasu życzę Ci na te Święta i serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ piękne słowa <3
      Cudowne dzięki i same wzajemności przesyłam...

      Usuń
  9. Witaj Iwonko 🩷
    Przepięknie w ogrodzie, aż bym chciała tam być.
    Dekoracje domu cudowne! My jesteśmy nad morzem więc nie ma dekoracji, ale jestem cudowny zapach morza 😉
    Kochana dla Ciebie, Męża i całej Twojej rodziny dużo zdrowia, radości i rodzinnych świąt Wielkanocnych 🐑🐣🐇

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia, to wszystko co jest u mnie, można zobaczyć na żywo. tak że zapraszam przy okazji :)
      Dziękuję pięknie za życzenia i odwzajemniam je oczywiście...
      Buziaki.

      Usuń
  10. W te radosne Święta Wielkanocne życzę Ci mnóstwa uśmiechu, ciepła rodzinnego, pysznych przysmaków i wspaniałych chwil spędzonych w gronie najbliższych. Niech będzie to czas pełen błogosławieństw i wzajemnej życzliwości!
    Wesołych Świąt! 🐣⛪🐇
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci pięknie dziękuję za takie śliczne życzenia :)
      Pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  11. Wspaniały ogród i śliczne dekoracje Iwonko. Życzę radosnego Alleluja, dużo zdrowia oraz wszelkiej pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Lenko i serdecznie Cię pozdrawiam.

      Usuń
  12. Spokojnych świąt, Pani Ogrodowo! Piękne są wszystkie zdjęcia, nie wiem, w którą stronę najpierw oczy obrócić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Cieszę się, to bardzo miłe...

      Usuń
  13. Wcale Ci się nie dziwię, że Cię zachwycają, bo kiedy zobaczyłam pierwsze zdjęcie Twojego gwoździa programu to autentycznie zamarłam na parę sekund :) Piękne! Wszystkie zresztą są urocze. A w domu masz alstroemerię czy to jakaś jej kuzynka? :)
    Dziękuję za piękne życzenia - wszystkiego dobrego, spokojnego świętowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, są cudowne. A wiesz ile razy chodzę i oglądam je na żywo?
      Ta żółta na zdjęciu to alstromeria, kupiony gotowiec w sklepie :)
      Lubię ją bo potrafi długo postać w wazonie, pod warunkiem częstego zmieniania wody.
      Dziękuję za życzenia i mocno Cię ściskam :)

      Usuń
  14. Iwonko, tymi czerwonymi sasankami skradłaś moje ogrodnicze serce. Zawsze pokażesz w swoim zakątku coś, co zachwyci albo chociaż wywoła delikatny uśmiech na twarzy. Wszystko wkoło zaczyna budzić się do życia, ja właśnie siedzę wieczorową porą pod moją stuletnią gruszą i tylko odliczam godziny do momentu aż miliony białych pąków pękną i przyodzieją ogród w najpiękniejsze szaty...
    Zdrowych, wesołych świąt! Niech to będzie dla Was cudowny czas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że również podzielasz moją miłość do sasanek.
      Ja nie mogę się na nie napatrzeć, moim zdaniem są cudowne z tymi kosmatymi łodyżkami :)
      Nadchodzi dla nas ta najcudowniejsza pora, kiedy wszystko budzi się do życia i co chwilę coś nowego zachwyca nas ciągle.
      Dziękuję za życzenia i odwzajemniam je oczywiście...

      Usuń
  15. Przyznam szczerze, że pierwszy raz widzę na oczy cebulicę syberyjską.
    Piękny kwiat. Życzę zdrowych, spokojnych Świąt Wielkiej Nocy i Wesołego Alleluja!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zachwycam się tą cebulicą... jest piękna :)
      Dziękuję za życzenia i również serdecznie Cię pozdrawiam.

      Usuń
  16. Iwonko do Twych przepięknych kwietnych kadrów dołączam wielkanocne błogosławieństwa, otulone miłością, radością i pięknem wiosny. Niech ten świąteczny czas przyniesie Ci niezliczone powody do uśmiechu i świętowania z tymi, których kochasz. 🌼 🐣
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  17. Dotarłam i to jeszcze w święta! Tak więc składam życzenia i zachwycam się przepiękną wiosną w ogrodzie ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, Aga. Cieszę się, że Cię "widzę" :)
      Pozdrówka...

      Usuń
  18. o! Nawet nie wiedziałam że to Cebulica syberyjska. CZasem widuję te kwiatki, faktycznie zwracają uwagę kolorem.
    Cudności życzę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ pięknie jest w Twoim ogrodzie. Tak kolorowo i prawdziwie wiosennie. Aż miło na nie popatrzeć. Dziękuję Iwonko za życzenia. I ja Tobie życzę wiele radości z okazji świąt. A zarazem, niech będą one spokojne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, Karolinko.
      Pozdrawiam Cię również.

      Usuń
  20. Iwonko, zarówno niebieskość cebulic jak i wielobarwność pozostałych kwiatów zasługują na nieustanne oglądanie i podziwianie. Pięknie przystroiłaś dom na Święta. Tobie również życzę mnóstwa miłości, radości i rodzinnego ciepła. Pozdrawiam w drugi dzień Świąt :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję, Lusi.
      I pozdrawiam jeszcze świątecznie :)

      Usuń
  21. Święta już się kończą i nie umiem składać życzeń, ale składam Ci spóźnione ale szczere życzenia. Zdrowia, szczęścia, pomyślności, spełnienia najskrytszych marzeń oraz samych życzliwych osób wokół siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie Święta są tak jak urlopy czasem oderwania od internetu, zatem spieszę Ci życzyć wesołego po świętach. I najpiękniejszego z możliwych kwietnia, który u mnie zaczął się całodniowym ulewnym deszczem. W deszczu dostrzeżenie wiosny jest trudne zatem bardzo Ci dziękuję za Twoje kolorowe, kwieciste zdjęcia. Już od jakiegoś czasu dostarczasz mi nadziei na to że i u mnie kiedyś wyjdzie słońce. Grzecznie zatem czekam.
    Wczoraj wykorzystując okienko pogodowe wybrałam się na wycieczkę z aparatem porobić zdjęcia magnolii, które uwielbiam a które kwitną zdecydowanie zbyt krótko. Przez kilkanaście minut byłam w magnoliowym raju i było obłędnie.
    Pozdrawiam Cię serdecznie z rzeczywistości skąpanej w deszczu. Cudownego kwietnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłe i ciepłe słowa zawsze są w cenie, choćby po świętach, a nawet tym bardziej, a więc ogromnie dziękuję za te poświąteczne życzenia :)
      U mnie deszcz padał dopiero jakąś godzinę temu, za to solidnie, bo był wynikiem burzy, która przeszła na moim niebie :)
      Cieszę się, że mogę Ci dostarczać pozytywnych, kwiatowych wrażeń. A jeśli jest tam jeszcze nadzieja, to tym bardziej jest mi ogromnie miło.
      Magnolie też aktualnie u mnie kwitną (pokażę je pewnie niedługo), wyglądają cudownie, więc Twój zachwyt nad nimi jest dla mnie całkiem zrozumiały.
      Dziękuję za Twoje wizyty i również serdecznie Cię pozdrawiam.

      Usuń
  23. Piękne życzenia. Ja życzę Tobie wspaniałego świętowania w zdrowiu, spokoju i wiosennej atmosferze :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego dobrego! Przepiękne ujęcia - jak zawsze! Pozdrawiam ciepło! 😊🌸

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie, kolorowo. Wiosny w sercu! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Una bellissima primavera! Soprattutto le pulsatille che sono davvero perfette! Sono un po' invidioso :D

    Buona serata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grazie. Adoro anche i fiori pasque (pulsatillas), sono bellissimi con i loro steli pelosi.
      Cordiali saluti :)

      Usuń
  27. Witam Cię cieplutko 🖐🙂
    Z miłą chęcią obejrzałem przepiękne Twoje zdjęcia kwiatów z ogrodu. Wiosna to taka przepiękna pora roku, że doceniam każdą chwilę, by zobaczyć, jak ptaki latają i ćwierkają, jak na drzewach pojawiają się pąki i kwiaty na drzewach, każdą chwilę spędzenia na dworze oraz doceniam uczucie promieni słonecznych. To małe rzeczy, które sprawiają poczucie radości z życia. Twój ogród na wiosnę staje się piękniejszy.
    Pozdrawiam Cię cieplutko, słonecznie i od serducha. 🥰🤲💖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, Patryku.
      Zgadzam się z Tobą, wiosna to wyjątkowa pora roku. Fakt, że wszystko rodzi się na nowo powoduje, że człowiek również budzi w sobie nowe nadzieje i radość ze wszystkiego co go otacza. A poza tym wszystko tak pięknieje, że nie sposób się nie zachwycać :)
      Pozdrawiam Cię również...

      Usuń
  28. Me parece todo maravilloso, un placer para mí ver todas tus flores. Creo que te había dejado otro comentario, puede que esté en spam. Abrazos y besos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muchas gracias teresa.
      Yo también te abrazo muy cariñosamente.

      Usuń
  29. Espero que hayas tenido una linda pascua. Y que tengas una bella primavera. adoro tus flores. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gracias, la Pascua fue soleada, alegre y familiar.
      Te saludo muy cordialmente.

      Usuń

Prześlij komentarz

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Copyright © Pani Ogrodowa