Polecane posty

32. Wyniki konkursu i podziękowania

Chciałam tylko poinformować, że znane są już wyniki konkursu, o którym pisałam w swoim poście z 9 lutego b.r. i tak się złożyło, że: 



blog Pani Ogrodowej uzyskał 1 miejsce w kategorii DOM/OGRÓD, w konkursie na najlepszy Bloggerowy Blog Roku 2021. Link do wyników TUTAJ






Czuję się ogromnie zaszczycona takim wyróżnieniem i nie będę ukrywać, że cieszę się z tego faktu przeogromnie, tym bardziej, że pisanie tego bloga rozpoczęłam przecież tak niedawno, bo dopiero 2 listopada ubiegłego roku :)


Pięknie dziękuję wszystkim, którzy oddali na mnie swój głos :)


Komentarze

  1. Ogromne gratulacje...wspaniale wyróżnienie. Kochana zasłużyłaś. Jeszcze raz gratuluję i życzę wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje gratulacje. Nie mogło być inaczej. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Niech blogowanie sprawia przyjemność, bo o to w tym chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oczywiście, przyjemność ponad wszystko :)

      Usuń
  4. Gratulacje! Wielkie zasłużone wyróżnienie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Ci zwycięstwa i życzę dalszego udanego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Copyright © Pani Ogrodowa