Polecane posty

166. Wakacje

Ten post będzie krótki...

I to będzie chyba pierwszy post, który najprawdopodobniej pozostanie bez moich odpowiedzi na Wasze komentarze, ponieważ... no właśnie :)

Ponieważ jadę na WAKACJE i właściwie przyszłam tu dzisiaj tylko się pożegnać :)

Nie mam pojęcia, jak będzie z Internetem tam, gdzie jadę. To znaczy wiem, że Internet będzie dostępny, ale ponieważ będę poza Unią Europejską, będziemy się tym Internetem dzielić wszyscy do spółki, więc nie wiem jaka część mi przypadnie i czy będę musiała sobie na tę część jakoś specjalnie zasłużyć :) A jeśli tak, to w jaki sposób hahaha... Oczywiście z tym zasłużeniem, to żartuję, ale mogę mieć ograniczenia wynikające chociażby z normalnych i zdrowych zasad funkcjonowania w grupie ludzi.

Poza tym, nie ukrywam, że mam ogromną ochotę na odpoczynek od monitora i od telefonu także. Dlatego niczego nie obiecuję i niczego nie sugeruję... czas i miejsce pokażą, jak to będzie. Może też być tak, że mimo moich deklaracji okaże się, że jednak gdzieś tam zajrzę i gdzieś się pokażę, ale zdecydowanie wolę opcję, że mnie nie będzie, przynajmniej wtedy będę czuła, że moja nieobecność jest usprawiedliwiona. Dlatego też wybaczcie, ale Waszych blogów również na razie nie odwiedzę, uczynię to po powrocie z wakacji :)

Oczywiście, od mojego ostatniego tutaj pobytu zrobiłam trochę zdjęć, więc je tu zostawiam, bo może się okazać, że po moim powrocie będą już zupełnie nieaktualne.

Za chwilę zakwitnie szarłat, kwitną już też pierwsze cynie :)


I zostawiam kilka widoków ogrodowych rabatek :)






W takim stanie zostawiam mój ogród i mam cichą nadzieję, że w takim samym stanie zastanę go po powrocie :)


I nie byłabym Panią Ogrodową, gdybym na koniec nie pozostawiła choć ze dwóch ujęć moich ukochanych jeżówek. Dają teraz czadu, a ich widok powoduje, że czasem jest mi ciężko w ogóle wyjść z ogrodu i wrócić do domu :)


Tak że tymczasem, kochani. Życzcie mi wspaniałych wakacji... słońce będę miała, humor będę miała, więc właściwie sama nie wiem, czego można mi życzyć :)

Wracam w przyszłym miesiącu, a więc póki co, do zobaczenia we wrześniu 🙋



Komentarze

  1. Iwonko! Udanych wakacji! Odpocznij i baw się dobrze, gorące uściski i buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogródek będzie na Ciebie czekał i ja też będę czekała:)
    Jeszcze chwilę temu ten urlop był w planie a to już ten czas i wyjazd..
    Iwonko Kochana
    Korzystaj z każdej chwili i po prostu bądź na wakacjach🏖 Życzę abyś przeżyła cudowne dni i wróciła szczęśliwa i z niedosytem wrażeń :)
    Ściskam serdecznie 🤗❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przejmuj się blogiem, my tutaj poczekamy cierpliwie na obszerną relację po Twoim powrocie :). Teraz odpoczywaj, ciesz się każdą chwilą z bliskimi, podziwiaj widoki (i roślinki!!!), pstrykaj foty, a obszerną relację zdasz nam po powrocie, my tutaj cierpliwie poczekamy. Należy Ci się odpoczynek. I nie wątpię, że po tej przerwie rzucisz się ze zdwojoną energią między grządki i klomby swojego ogrodu :))) - tak więc z pewnością "odrobisz" blogowe zaległości w dwójnasób :))).
    Ściskam mocno i życzę Ci wspaniałego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Iwonko, cieszę się z Tobą na Twój wyjazd. Odpoczynek jest konieczny, bo potem przychodzą nowe pomysły, a czas z rodziną - bezcenny. Blog poczeka, my też. Ja na pewno będę tęsknić, ale będę Ci jednocześnie w myślach życzyć wspaniałego odpoczynku, resetu i cudownych wrażeń! Zrób dużo fotek i podziel się nimi z nami po powrocie, a tym czasem: Ahoj przygodo i szerokiej drogi! I cudnych wakacji!

    PS Zdjęcia z ogrodu zawsze cudne i osobliwe, dobrego i jeszcze lepszego Kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też dołączam się do życzeń udanych wakacji. Trzymam kciuki. Szerokiej drogi i niech Wam aura sprzyja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Iwonko, ogród wygląda wspaniale, jeżówki cudne, więc czas najwyższy na relaks z dala od domu!
    Życzę Ci cudownego wypoczynku! Spędź sobie ten czas tak, jak tego potrzebujesz... aktywnie, leniwie...
    jakkolwiek, bylebyś wróciła szczęśliwa 😉
    Ściskam i pozdrawiam!
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten unas lindas vacaciones. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  8. No pewnie, wypoczywaj Iwonko "na całego". Taki urlop od internetu też jest potrzebny:) Udanych wakacji!🩱🍹☕
    PS. Cudownie w Twoim ogrodzie!

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam zdjęcia ogrodowych rabatek - zachwycają

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, takie kolorowe, ciepłe :) Pogoda sprzyja roślinkom, kwitną, rosną jak szalone :) Kochana, udanych wakacji :) Odpocznij, naładuj baterie i baw się dobrze :) Zbieraj same najcudowniejsze wspomnienia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wishing you a great time on your vacation! Such beautiful photos you have left us with. May it be full of beautiful memories ❤️🌈🪷😊💕

    OdpowiedzUsuń
  12. Wishing you safe travels and a lot of fun. Thanks for the amazing photos from your flower garden. All the best!

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę Ci Pani Ogrodnik samych wyjątkowych chwil :)) na tych wspaniałych wakacjach. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Iwonko, wspaniale że możesz nacieszyć się obecnością Twoich najbliższych w czasie wakacyjnego wyjazdu :) Relaksuj się, podziwiaj piękne widoki i fotografuj rośliny. Spacer po Twoim ogrodzie to jak zawsze uczta dla oczu. Uściski przesyłam :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Espero y deseo que lo pases bien y disfrutes con tu familia. Felices vacaciones.

    OdpowiedzUsuń
  16. Iwonko baw się dobrze, ładuj baterie ile się da, a potem wracaj do nas I opowiadaj jak było :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja wakacje mam już od grudnia:)
    Pięknie u Ciebie kochana, jak zawsze podziwiam:)
    Pozdrawiam miło:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Iwonko!
    Rozkoszuj się słońcem, latem, wpatrywaniem w zachody słońca. Życzę Wam wielu inspirujących miejsc i wrażeń, poznawania nowych smaków, udanego, niezapomnianego urlopu, który pozwoli naładować baterie na cały rok.
    Przesyłam moc serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Udanych wakacji! Odpoczywaj i korzystaj ile się da! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana moja ogród zaczeka na Ciebie to i my zaczekamy, baw się i korzystaj ze słońca, odpoczywaj, zwiedzaj, spędzaj czas, jak tylko masz ochotę <3. Będę tęsknić, ale czasu przed ekranem życzę Ci jak najmniej w czasie wakacji :D. Sama jak wyjeżdżam to na telefonie wolę korzystać tylko z mapy ;). Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj końcówką sierpnia
    I ja wyjeżdżam na urlop. Życzę udanego odpoczynku
    Twój gród nieustająco zachwyca
    Pozdrawiam przygotowaniami do wyjazdu

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpoczywaj, bo potem kolejny łomot - praca...
    Mam bardzo zły nastrój. Wakacje minęły za szybko :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Iwonko! Wypocznij na tych wakacjach na maksa! Sam marzę o takim wyjeździe, o takich kilku-kilkunastu dniach bez internetu, telefonu i codziennych trosk. Ależ takie coś musi regenerować...
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem bardzo ciekawa gdzie wybrałaś się na wakacje :) Liczę na porcję zdjęć tamtejszej fauny i flory. W czasie wyjazdów to zawsze ona najbardziej mnie zachwyca! Udanego wypoczynku! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wakacje, to wakacje! Też się odcinam wtedy od sieci!
    Mam nadzieję, że odpoczęłaś na maxa!
    Pozdrawiam słonecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpoczynek jest ważny! Udanych wakacji ;) korzystaj!
    Miłego dnia! :)
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana Iwonko wakacje i odpoczynek od techniki jak najbardziej wskazane. Super, że zostawiłaś nam cudne zdjęcia kwiatów z twojego ogrodu. Jeżówek jest wszędzie mnóstwo. Śliczne kwiaty. Jak zwykle czekam na kolejny post. Odpocznij dobrze. Przytulasy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Iwonko, cudownie! Zasłużone wakacje i odpoczynek! Udanych wakacji, a ja już nie mogę się doczekać aż wrócisz :) Serdecznie Cię pozdrawiam! Daj koniecznie znać, czy ogród przetrwał Twoją nieobecność w stanie nienaruszonym :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Miłych wakacji! Odpoczywaj i naładuj akumulatory :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. No proszę... ja właśnie wróciłam z przydługich wakacji, a Ty moja Droga Pani Ogrodowo wakacjujesz. I bardzo dobrze, należy się. Swój urlop spędziłam po części sama i po części z wnukiem. Tak na przemian. Było świetnie i nie ukrywam, odpoczęłam.

    Tobie życzę tego samego. O D P O C Z Y N K U!

    Dziękuję za zdjęcia, są cudowne i jak zawsze kapitalnie mnie nastrajają. Kawa i Twój Ogród to przyjemność jaką przeżywam bywając za każdym razem u Ciebie. Co za uroda tego miejsca. A Twoje jeżówki, jak piszesz, dają czadu.

    Pozdrawiam serdecznie... i życzę wspaniałych wakacji...

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam nadzieję, że wakacje były udane :D Przepiękne zdjęcia ogrodu :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowny ogród! I równie cudownych wakacji Ci życzę! 😘

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Copyright © Pani Ogrodowa