Polecane posty

93. Polecajka

Dzisiaj mam dla Was post krótki, ale za to bardzo treściwy, bo polecający coś, co jest dla mnie radosne i ogromnie pozytywne. 

Chciałam Was zaprosić na blog, który w dzisiejszych zwariowanych i pędzących szaleńczo czasach, jest jak dla mnie czymś zupełnie wyjątkowym i wartym jak najszerszego rozpropagowania.

Blog jest prowadzony przez mojego kolegę, a tematyka bloga to coś zupełnie wyjątkowego i rzadko spotykanego w naszej obecnej, wyzutej z wszelkich uczuć, epoce. Gębusia mi się ogromnie ucieszyła, jak zobaczyłam, jakie pozytywne zainteresowania i pasje mogą mieć dzisiaj panowie.

Nie będę Was już dłużej trzymać w niewiedzy, toteż kliknijcie na obrazek, zerknijcie sami, zaobserwujcie i rozpropagujcie wśród swoich znajomych tę niecodzienną, ale jakże mądrą, cenną i cudowną, męską inicjatywę.


Blog: wartojcem.blogspot.com



Komentarze

  1. Bardzo fajnie, że dzielisz się blogiem znajomego! Z miłą chęcią zajrzę :)
    Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała męska inicjatywa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, super, zajrzę na pewno :). Co prawda blog wygląda na tzw. parentingowy, więc tematyka chwilowo mnie nie dotyczy (stan pośredni między wyrośniętymi dziećmi a brakiem wnuków ;) ), ale zapowiada się na sympatyczną lekturę :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już w sumie też mam podobną sytuację, ale czytać i zaglądać będę na pewno :)

      Usuń
  4. zaraz obczaję co tam słychać na tym blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Za polecajkę dziękuję - zaglądnę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuje Iwonka za bardzo miłe polecenie. Serdecznie również dziękuje wszystkim za miłe słowa. Ja dopiero się uczę prowadzenia bloga. Mam jeszcze do nadrobienia kilka informacji już z przebytych wydarzeń. Będę dodawać naprzemiennie artykułu i wydarzenia i zapraszał innych tatków do mądrości życiowych. Jeszcze raz bardzo dziekuje. Marcin w imieniu Ojcowskiego Klubu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co dziękować. My blogerzy musimy się wspierać :) Czekamy wszyscy na kolejne posty :) Pozdrawiam Cię Marcin serdecznie...

      Usuń
  7. Męski i pozytywny blog... Super. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny blog! Poleciłam go mojemu mężowi. Szkoda, że w naszym mieście nie ma tego typu warsztatów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, może zainteresuje go taka tematyka :) A z tego co wiem, to organizują się w różnych rejonach Polski :)

      Usuń
  9. Miło, że jest ktoś z pasją, super sprawa! Poleciłam już rodzinie bliższej i dalszej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Też uważam, że pasja w życiu jest bardzo ważna :)

      Usuń
  10. Już zajrzałam i będę polecać wśród znajomych zainteresowanych tematem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam serdecznie ♡
    Świetnie, że polecasz inne blogi! To naprawdę miłe z twojej strony, autor na pewno ucieszy się ze wsparcia i dobrego słowa :) Zawsze uważałam, że trzeba wspierać ludzi z pasją. Muszę przyznać, że męskich blogów znam niewiele, bardzo chętnie poznam polecany bliżej :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Klaudio. Autor bardzo się ucieszył i w komentarzu wyżej podziękował, co było dla mnie bardzo miłe. Też uważam, że pasjonatów należy wspierać i reklamować. Dziękuję za Twoje zainteresowanie i również cieplutko Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Chętnie zajrzę - czasami warto spojrzeć na bycie rodzicem z perspektywy tej drugiej, czyli męskiej strony :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, serdecznie zachęcam :) I dziękuję za odwiedziny...

      Usuń
  13. Bardzo ciekawy blog z męskiej perspektywy. Chętnie będę go podczytywać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super polecajka. Zajrzę na stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że Twój kolega prowadzi swoje blogowe cztery strony. Na pewno do niego zerknę :) To miłe, że dzielisz się jego blogiem u siebie :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę z tego powodu, tym bardziej, że tak mało jest blogów prowadzonych przez mężczyzn :) Dziękuję, że zajrzałaś do mnie i że zajrzysz do niego...

      Usuń
  16. Bardzo miło, że pokazujesz u siebie takie pozytywne blogi :) Chętnie zajrzę.

    Uściski z Krakowa

    Kasia Dudziak

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Copyright © Pani Ogrodowa