Polecane posty

21. Ogrodowy film

Ten post będzie krótki, bo... Bo nie wiem właściwie dlaczego, ale będzie krótki :) 

W tamtym czasie, czyli dokładnie w czerwcu 2017 r. nakręciłam swój pierwszy filmik z ogrodu. Jeszcze wtedy bez głosu, bo tak naprawdę nie wiedziałam co mówić w tej mojej pierwszej produkcji 😀 Błąkałam się po rabatkach i kamienistych ścieżkach, które dopiero co sama zrobiłam, i kręciłam poważny ogrodowy film. Ha ha ha, czułam się jak Spielberg w czasie kręcenia jednego ze swoich arcydzieł 😂

Ale jeszcze zanim Wam pokażę tę oscarową produkcję, wrzucę zdjęcie, które zaplątało mi się gdzieś w czeluściach fotkowego archiwum. A dlaczego? Bo ten biały szafirek, jak samotny biały żagiel, wzbudza moje tkliwe uczucia za każdym razem kiedy na niego patrzę :) Jest tak delikatny, że aż wzbudza czułość, a tak samotny, że aż budzi litość. Powiedzcie sami, czy nie jest wyjątkowy z tymi swoimi białymi wypustkami?  


No dobra, teraz filmik. Już chyba napisałam o nim wszystko co chciałam napisać. I nie pamiętam, czy kręciłam go kamerą z aparatu fotograficznego, czy telefonem, ale uprzedzam - jakość nie jest zachwycająca. No cóż, ręce też mi latały, choć przysięgam, kręciłam na trzeźwo i na 100 procent nie na kacu :)  


Miłego oglądania :)


Komentarze

  1. Dziękuję za cudowny spacer po Twoim wspaniałym, kolorowym, przyjemnym ogrodzie... Mój ogród to się chowa, oczarowała mnie ta feria barw, osttozek, parzydła leśnego, lawiny kwiatuszków, wylewających się z dzbana... Piękne ścieżki, rabaty zadbane... Cudownie było pospacerować. Dziękuję że się tym z nami podzieliłaś. Pięknie wspomnienie. Trochę lat minęło... A bały kolor uwielbiam zwłaszcza w ogrodzie, białe kwiaty, kwiatuszki. Za ich lekkość, delikatność, czystość. I u ciebie taki jeden a jakże uroczy... Smutny ale do podziwiania. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, Twój ogród się chowa??? Co Ty piszesz??? :) To Ty masz piękny, naturalny ogród, u mnie takie wypieszczone cudo wtedy było, już teraz jest przynajmniej bardziej do ogrodu podobny, bo zarósł trochę :)

      Usuń
  2. Tak jest wyjątkowy. Mam w ogrodzie kępkę białych szafirków i też się nimi zachwycam. Nie wiem tylko dlaczego kępka w ogóle się nie powiększa. Twój ogród wygląda zjawiskowo. Widać, że jesteś bardzo porządnicka. Wszystko pod linijkę i tak pięknie. Twoje rośliny są zdrowe, dorodne i cudnie kwitną. Miło było spacerować po tak pięknym ogrodzie. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też te białe szafirki stoją w miejscu, jest ich co roku tyle samo :( Dziękuję za miłe słowa, ale właśnie dobrze to nazwałaś, tu moje "porządnictwo" wylazło tu jak nic :) Teraz już tak porządnie nie jest, zarosło wszystko i to dobrze :)

      Usuń
  3. Nigdy nie widzialam jeszcze bialych szafirkow, jedynie fioletowe :O Filmik przyjemnie sie oglada. A o jakosc sie nie martw ,bo blogspot ma to do siebie, ze psuje jakosc filmikow ;)

    Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się, że mogłam pokazać białe szafirki :) A filmik, jak filmik, rzeczywiście, a wiadomo, że najlepiej to się ogląda w realu :)

      Usuń
  4. Bardzo lubię szafirki i oprócz niebieskich mam kilka białych. Bardzo podoba mi się Twoje komponowanie roślin w ogrodzie - pięknie wszystko do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lusi, Twoje słowa są dla mnie ważne, bo zawsze mam właśnie problem z tym, czy udaje mi się jakoś w miarę skomponować te swoje rabatki. Jeśli uważasz, że tak, to lejesz miód na moje serce :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Copyright © Pani Ogrodowa