Polecane posty

78. Pierwsze urodziny bloga i konkurs :)

Biegnę do Was z następującą informacją... 😃

2 listopada 2022 roku, mój blog Pani Ogrodowa obchodził pierwsze urodziny.

Z tej okazji, zgodnie z panującym w blogosferze zwyczajem, chciałam Wam zaproponować URODZINOWY KONKURS 😍 



Nawet nie uświadomiłam sobie tak od razu, że to już minął rok, od kiedy zaczęłam to internetowe bazgranie :) Jakoś spłynęła na mnie tak zupełnie niespodziewanie ta wiedza, kiedy sięgnęłam do jakiegoś wstecznego postu i zobaczyłam, kiedy był pierwszy wpis. No niestety, nie chce być inaczej, już rok minął jak tu do Was bazgrzę i jest mi dobrze z tym bazgraniem, bo - jak na razie - sprawia mi to sporą frajdę, satysfakcję i radość. 

Poza tym, jest to dobre miejsce na uwiecznianie moich ogrodowych fotek, bo przecież robiłam je zawsze i z pewnością będę robić dalej, choć jest to proces powtarzalny, tak jak powtarzalne są pory roku :) Więc mam teraz takie swoje miejsce, gdzie mogę je bezkarnie wrzucać... No i oczywiście, dzięki temu miejscu, poznałam świetnych ludzi, a to jest z pewnością wartość największa i niezmierzona :)

No dobra, koniec bazgrolenia, bo ja, jak zwykle, mogłabym snuć takie wieczorne opowieści bez końca i bez opamiętania :)

A więc, do brzegu...

KONKURS!!!

Do wygrania w konkursie będzie książka-album-poradnik o tematyce roślinkowo-ogrodniczej (no bo jakżeby inaczej u Pani Ogrodowej, jak nie ogrodowa nagroda). Mam nadzieję, że książka będzie ciekawą propozycją, zarówno dla tych, którzy wszelkiego rodzaju zielonościami się interesują, jak i dla tych, którzy niekoniecznie do takich pozycji zaglądają. Bo dla tych drugich atrakcją będzie choćby obejrzenie sobie w tej albumowej pozycji pięknych, kolorowych ilustracji, a jak wiadomo, już od wczesnego dzieciństwa, obrazki oglądać lubimy :) Ależ ja gaduła jestem 😂

Tak wygląda NAGRODA :)







Regulamin konkursu:

  1. Organizatorem konkursu urodzinowego i fundatorem nagrody jest Pani Ogrodowa;
  2. W konkursie mogą wziąć udział osoby posiadające swój blog lub osoby nie posiadające bloga. Te drugie mogą zgłosić chęć udziału w konkursie jedynie w sposób opisany w punktach 5 i 6 niniejszego regulaminu ;
  3. Chęć wzięcia udziału w konkursie dla osób posiadających swój blog, należy wyrazić w komentarzu pod tym postem;
  4. Jeśli masz swój blog, sprawisz mi wielką radość, gdy umieścisz na nim mój baner-obrazek konkursowy wraz z aktywnym linkiem do tego posta lub do mojego bloga, nie jest to jednak warunek bezwzględny;
  5. Jeśli nie masz swojego bloga ani konta na platformie bloggera, a masz konto na Facebooku, możesz zgłosić chęć udziału w konkursie na blogowym fanpage'u Pani Ogrodowej, czyli TUTAJ 😏;
  6. Jeżeli nie masz ani jednego, ani drugiego, możesz się do mnie zgłosić za pomocą maila w formularzu kontaktowym znajdującym się na blogu, opatrzonym nazwą: "Napisz do mnie";
  7. Wyłonienie zwycięzcy konkursu odbędzie się w drodze losowania. W sytuacji, gdy w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia wyniku, zwycięzca nie zareaguje na informację o wygranej, w drodze ponownego losowania wybrany zostanie kolejny zwycięzca;
  8. Biorąc udział w konkursie, jednocześnie wyrażasz zgodę na udostępnienie właścicielce bloga swoich danych do wysyłki, które wykorzystane będą wyłącznie do tego celu;
  9. Nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski;
  10. Konkurs trwa do 20 listopada 2022 roku włącznie;
  11. Wyniki zostaną ogłoszone najpóźniej do tygodnia od zakończenia konkursu;

Serdecznie wszystkich zachęcam do udziału w urodzinowym konkursie, więc wpisujcie się kochani, bo piękna albumowa pozycja czeka na nowego właściciela :) 

Wszystkim biorącym udział w konkursie życzę powodzenia 💖

 


Komentarze

  1. Piękna nagroda. Życzę Ci kokejnego owocnego roku. Życie blogera ma to coś, czego nie umiem opisać słowami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Może jednak skusisz się na wzięcie udziału w konkursie?

      Usuń
  2. No popatrz, jak ten czas leci. Właśnie uświadomiłaś mi, że mój blog też skończył roczek, data uruchomienia to 14.09.2021 roku. Fantastyczną nagrodę przygotowałaś, książka jest przepięknie wydana, więc nie zdziwię się, jak wiele osób zaostrzy sobie ząbki na nią. W konkursie nie wezmę udziału, wolę dać miejsce osobie, która zna się lepiej ode mnie na powyższej tematyce. To będzie dla mnie przyjemność. Gratuluję Ci również 1 miejsca w ubiegłorocznym konkursie. W tak krótkim czasie osiągnąć TAKI sukces, to nie byle co.
    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję. Ubiegłorocznym wyróżnieniem byłam ogromnie zaskoczona, wszak w momencie wyborów, blog istniał chyba dopiero około 3 miesięcy :) Książka-nagroda rzeczywiście jest ciekawym, albumowym wydaniem, szkoda, że nie chcesz wziąć udziału w losowaniu, ale to Twoja decyzja. Pozdrawiam wieczorowo...

      Usuń
  3. Życzę powodzenia wszystkim biorącym udział w konkursie :)
    A Pani gratuluję 1 rocznicy blogowania :) Życzę wielu wielu tych lat :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję. Ale proszę bez "Pani", mam na imię Iwona :)

      Usuń
  4. ja się zgłaszam! Taka nagroda idealna dla mej mamy by była:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i super, ogromnie się cieszę :) <3

      Usuń
    2. sprawdz folder spamu bo mi się wydaje iż moje komcie tam lądują:)

      Usuń
    3. Nie ma nic w spamie. Jeśli coś tam ląduje, na bieżąco daję do publikacji.

      Usuń
  5. Wszystkiego dobrego :) chętnie wezmę udział w konkursie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku Iwonka, gratulacje ogromne dla Ciebie. Jestem z Ciebie dumna, Ty wiesz dlaczego. Pamiętam początki, nie były łatwe, bo nigdy nie są łatwe, a teraz masz te wiedzę kochana w najmniejszym paluszku u nogi i możesz przekazywać to dalej, uczyć kolejnych blogerów. Kochana roczek minął, a blog śmiga przynajmniej jak 18 stka 😉 życzę wielu, wielu sukcesów, nie tylko ogrodowych i by nigdy nie zgasł ten zapał, iskra do pisania, blogowania jaką masz w sobie. Tak trzymaj. I oczywiście ustawiam się w kolejce do konkursu. Jak nie jak tak. Uwielbiam candy. To super sprawa, blog świetna sprawa... Tyle się tutaj dzieje, i życzę takich obserwatorów, wspierających i którzy zawsze dobrym słowem wesprą. Banerek oczywiście udostępniam na tablicy bloga i nawet pójdę z tym dalej w świat. Ppzdrawiam i życzę powodzenia dla wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pamietam początki, sama nie wiem kiedy to zleciało, dlatego ten czas, który upłynął tak mnie zaskoczył :) Dziękuję Ci za piękne życzenia i ogromnie się cieszę, że chcesz wziąć udział w konkursowej zabawie :) Buziaki dla Ciebie <3

      Usuń
    2. Dziękuję Iwonka. Ja też się strasznie cieszę. Kochana zapomniałam dodać kilka słów o pasji. Ogrodnictwo to piękna sprawa, ta podróż czuje i wiem, że nigdy się nie skończy. Nie umiem to nazwać inaczej. Dlatego wiem, że póki miłość do ogrodu i zieloności wszelakiej twa trawc będzie tak będzie blog istniał. Tego Ci ogromnie życzę... I zobacz ile tutaj obserwatorów masz, jakie piękne znajomości się budują. Kto wie, czy w realu nie przyjdzie się spotkać. No mowie cały czas i powtarzać będzie, blog to wspaniała sprawa, i podróż, jedna z piękniejszych. Niech blogger trwa wiele, wiele lat, buźka.

      Usuń
    3. Super napisałaś o tej pasji do ogrodnictwa, to szczera prawda... Tak samo, jak możliwość spotkania w realu, to byłby ekstra pomysł. Rzeczywiście, blogowanie to piękna rzecz. Uściski <3

      Usuń
  7. Juz roczek 😍gratulują i życzę kolejnych owocnych,kwitnących lat 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Roczek za Tobą 😍😍Iwonko kolejnych,owocnych,kwitnących latek..Masz talent i serce do pisania kochana 😍😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, zawsze lubiłam bazgrolić. Aga, może jednak zechcesz wziąć udział w konkursie?

      Usuń
  9. Najserdeczniejsze gratulacje z okazji jednej świeczki na torcie.
    Twój blog jest wyjątkowo piękny i barwny.
    Życzę dalszych sukcesów, 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję :)

      Usuń
    2. Ja oczywiście wyrażam chęć wzięcia udzialu w konkursie. A link do Twojego bloga zamieściłam dzisiaj u siebie.

      Usuń
    3. Dziękuję pięknie. Jest mi ogromnie miło, że weźmiesz udział w losowaniu nagrody :)

      Usuń
  10. Ach!!! ten pierwszy roczek jest zawsze bardzo ekscytujący. Pamiętam swój... Nie wezmę udziału w konkursie, ale życzę Ci weny do pisania na wiele, wiele lat. Chętnie zaglądam do swoich archiwalnych wpisów i dzięki temu przypominam sobie jak było dawniej. Jeśli uda mi się w czasie twojego konkursu napisać kolejny post to spróbuję dodać twój banerek albo chociaż napisać o twoim konkursie. książka jest bardzo ciekawa ale na pewno komuś innemu bardziej się przyda. Wszystkiego dobrego życzę i jeszcze raz gratuluję :D I wiesz co? Roczek roczkiem, ale udało nam się poznać i odnależć w śród tylu blogów! To jest dopiero fantastyczne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie. Blog to taki swoisty "pamiętnik", ja też chętnie wracam do pierwszych wpisów, a im dalej, tym te powroty do przeszłości będą ciekawsze i bardziej ekscytujące :) Też ogromnie się cieszę, że mogę poznać tyle wspaniałych osób, to niesamowite, tak licznego grona się nie spodziewałam. Ogromnie Ci jeszcze raz dziękuję :)

      Usuń
  11. Po pierwsze gratulacje! - i to zasłużone. Pamiętam mój pierwszy blog i wpis na domenie interia.pl - miałam wówczas 14 - 15 lat - blog trwał dopóki platforma nie została zamknięta. Później onet, bo nie ogarniałam bloggera - wydawał się mi wówczas zbyt skomplikowany. Wreszcie osiadłam tu i jest dobrze, chociaż próbowałam sił na własnej witrynie, ale ta teraz jest dla mnie czarną magią i - zrezygnowałam.
    Gdyby interia istniała do dzisiaj, blog kończyłby 20 lat istnienia. Mam cichą nadzieję, że blogger będzie z nami jeszcze na wiele, wiele lat.

    Życzę kolejnych wspaniałych zdjęć, postów, komentarzy i serdeczności od czytelników na nadchodzące blogowe lata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie za gratulacje. Ja też mam nadzieję, że blogger będzie istniał w nieskończoność, zbyt wiele dobrego tu się dzieje :) Też prowadziłam wcześniej blog i miałby już dziś sporo lat, ale niestety platforma zrezygnowała z prowadzenia blogosfery. Jeszcze raz dzięki za życzenia <3

      Usuń
  12. Witam serdecznie ♡
    Wszystkiego najlepszego! Pierwszy roczek za tobą, teraz będzie już z górki ^^ Życzę z tej okazji samych sukcesów, dużo weny i cudownych czytelników :) Moje najserdeczniejsze gratulacje :)
    Biorę udział w konkursie, obrazek wklejony na blogu! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz, że najgorszy pierwszy rok? :) W ogóle nie mam świadomości, że już tyle czasu minęło odkąd zaczęłam pisać... Dziękuję bardzo za gratulacje i życzenia i ogromnie się cieszę, że bierzesz udział w konkursie :)

      Usuń
  13. Mój blog już 5 albo 6 lat będzie miał. Niestety ja jestem strasznie nie regularna, Powodzenia na kolejne lata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja jak na razie staram się pisać regularnie i mam nadzieję, że tak zostanie :) Dziękuję za miły komentarz...

      Usuń
  14. Gratuluję serdecznie i życzę kolejnych pięknych blogowych rocznic :) Zgłaszam swój udział w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :) I cieszę się na Twój udział w konkursie :)

      Usuń
  15. Wytrwałaś rok to i dalej życzę wspaniałego blogowanie. Zgłaszam się po książkę bo świetna pozycja. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alu, mam nadzieję wytrwać dalej :) I ogromnie się cieszę, że bierzesz udział w konkursie...

      Usuń
  16. Super nagroda.Powodzenia Kochani ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też myślę, że nagroda będzie się podobała przyszłemu zwycięzcy :)

      Usuń
  17. Życzę kolejnych wielu, wielu, wielu lat owocnego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczerze mówiąc myślałam, że jesteś tu z nami dłużej ;)
    Ale tak czy inaczej gratuluję wytrwałości i życzę masy kolejnych, cudownych rocznic :)
    Powodzenia wszystkim biorącym udział w konkursie ;)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia. Mówiąc szczerze, to ja też mam wrażenie, jakbym w tej blogowej rodzinie była już znacznie dłużej :)

      Usuń
  19. Piękna nagroda. Już gratuluje zwyciezcy

    OdpowiedzUsuń
  20. Iwonko ja dopiero dziś. Post w dziwny sposób mi umknął. Szybko minął ten roczek, ale bardzo owocnie. Cieszyłaś oczy tutaj zaglądających. Twój blog jest piękny, bo piękny masz ogród i bardzo ciekawie go opisujesz. Z taką lekkością słowa, bo kochasz to, co robisz, a robisz ciężko i wiele. Gratuluję!!!! Życzę powodzenia zarówno w Twoim pięknym ogrodzie, by pielęgnowane przez Ciebie rośliny odwdzięczały się za ciężką pracę i na blogu, bo to jest wspaniałe miejsce. Poznajemy wiele utalentowanych osób, uczymy się od innych. Prowadź więc bloga jak najdłużej ku uciesze nas wszystkich. Nauki nigdy za wiele, więc chętnie wezmę udział w konkursie. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zajrzałaś, Janeczko, ogromnie się cieszę:) To fakt, ten rok zleciał, sama nie wiem kiedy. Dziękuję Ci za te wszystkie pochwały i miłe słowa, to ogromnie budujące, co piszesz, zawsze się cieszę, jeśli sprawię komuś radość, nawet wtedy, jeśli jest to tylko moja pisanina :) Ja sama jeszcze wielu rzeczy się uczę, ale masz rację, że to sprawia mi radość i cieszę się, jeśli komuś innemu też :) I bardzo jest mi miło, że zechciałaś wziąć udział w konkursie, super. Pozdrawiam Cię cieplutko :)

      Usuń
  21. Gratuluję i życzę kolejnych wspaniałych lat blogowania :), dzięki czemu nadal będę mogła podziwiać przepiękny ogród i poznawać często nieznane mi kwiaty i roślinki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe, co piszesz Meggie. Dziękuję za gratulacje i za życzenia :)

      Usuń
  22. Gratuluję 1 roczku w blogosferze :) Niesamowite, że to już :)

    Życzę powodzenia wszystkim biorącym udział w konkursie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Też jestem zdziwiona, że już minął rok :)

      Usuń
  23. Wszystkiego dobrego i miłego dalszego blogowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. W konkursie nie biorę udziału, ale gratuluję 1 rocznicy blogowania. Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego najlepszego z okazji 1 urodzin bloga! Dużo weny na kolejne lata :))
    Pozdrawiam,
    Miśka
    miska-grabowska.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję. Dziękuję też za odwiedziny, komentarz i obserwowanie bloga. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  26. congratulation to you dear and goodluck to all the joiners.

    Anyway, I love your blog. Let’s connect. I followed you, and I hope you’ll follow me back :)

    JULIE ANN LOZADA BLOG
    INSTAGRAM: @julieann_lozada


    OdpowiedzUsuń
  27. congratulation to you dear and goodluck to all the joiners.

    Anyway, I love your blog. Let’s connect. I followed you, and I hope you’ll follow me back :)

    JULIE ANN LOZADA BLOG
    INSTAGRAM: @julieann_lozada


    OdpowiedzUsuń
  28. Iwonko, szybko minął ten roczek! Jestem z Tobą od początku i zawsze z wielką przyjemnością Cię odwiedzam. Podziwiam nieustająco Twój pomysł na ogród i życzę Ci wielu dalszych sukcesów i mnóstwa radości z tego, co robisz. Twoje ogrodowe poczynania są mi bardzo bliskie (mamy wiele wspólnego) ,lubię również Twój sposób pisania. Życzę jeszcze dużo kolejnych rocznic! Pozdrawiam uroczyście - rocznicowo. Jeszcze się załapałam na termin konkursu, więc deklaruję swój udział, choć nie mam szczęścia do wygrywania :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak... Wiem, kochana, że jesteś ze mną od początku. Pamiętam wszystkich swoich pierwszych obserwatorów :) I również uważam, że mamy wiele wspólnego, spora ilość faktów zawartych w postach, tylko to potwierdza. Dziękuję Ci bardzo za życzenia, gratulacje i pozdrowienia. I ogromnie się cieszę, że chcesz wziąć udział w losowaniu :)

      Usuń
  29. Gdzies w tym blogowym zamieszaniu umknal mi ten wpis! Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy ♥ Zycze powodzenia wszystkim bioracym udzial :)
    Pozdrawiam i wszystkiego dobrego ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu. Pozdrawiam Cię również bardzo cieplutko...

      Usuń

Prześlij komentarz

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Copyright © Pani Ogrodowa