Polecane posty

81. Wynik konkursu

Nadszedł czas, kiedy chciałabym ogłosić wynik losowania w konkursie, który ogłosiłam TUTAJ.

W losowaniu wzięło udział 11 osób, które wyraziły taką chęć zarówno w komentarzach pod konkursowym postem, jak i w komentarzach na blogowym fanpage'u Pani Ogrodowej :) 

Przypominam, że nagrodą w konkursie była książka Susanny Longley "Niedzielny ogrodnik".



W wyniku przeprowadzonego losowania, zwyciężczynią rocznicowego konkursu okazała się właścicielka bloga "Rodzina testuje"

Poniżej krótki filmik z przeprowadzonego losowania :)




Zwyciężczyni serdecznie gratuluję. 

Proszę o kontakt i zgłoszenie się do mnie za pośrednictwem maila w formularzu kontaktowym, celem sfinalizowania szczegółów wysyłki :)

A wszystkim biorącym udział w konkursie serdecznie dziękuję i już dziś zapraszam na kolejne takie rocznicowe wydarzenia :)



Komentarze

  1. I ja składam gratulacje właścicielce bloga "Rodzina testuje". Książka piękna i na pewno spełni swoją rolę.
    Pozdrowienia ślę...

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja się cieszę że książka trafiła do osoby która ja z pewnością przetestuje 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wspaniała niespodzianka! Jestem niesamowicie zaskoczona, bo w loteriach nigdy nie wygrywam, a tu proszę jakie zaskoczenie! Ślicznie dziękuję :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla zwycięzcy. A Tobie Iwonka dziękuję za zabawę, było miło. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Super konkurs :D Dobrego dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Za późno zajrzałam :) oczywiście gratulacje dla zwycięzcy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdeczne gratulacje dla zwyciężczyni konkursu :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ktoś został uszczęśliwiony :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Copyright © Pani Ogrodowa