Polecane posty

49. Tulipanowa sesja zdjęciowa i... filmowa

Narobiłam tych tulipanowych zdjęć co niemiara i tak naprawdę ciężko było mi się powstrzymać przed tym, żeby w czasie każdego wyjścia do ogrodu nie łapać za telefon i nie uwieczniać kolejnych widoków tych rozkwitających piękności :) 

Fakt jest taki, że tulipany mnie w tym roku nie zawiodły i zakwitły wszystkie, zarówno te dosadzone jesienią, jak i te wcześniejsze, z poprzednich lat. Dlatego widok tulipanowej rabatki jest tak wyjątkowy i spektakularny :) 





Od momentu kiedy powiększyłam swoje rabatkowe "jajo" i dosadziłam sporo tych tulipanowych cebulek, rabata nabrała całkiem nowego wyglądu :) Jest tak kolorowo, że rano, kiedy wstaję i ledwo co przetrę oczy, wychodzę na taras i patrzę... patrzę... patrzę.




Aż boję się pomyśleć, jak będzie wyglądała ta rabatka, kiedy tulipany już przekwitną. Wprawdzie na ich miejscu powinny (tak, powinny 😁) wyrosnąć nowe roślinki, ale jeśli coś się stanie i nic tam nie wyrośnie, to moje serce będzie krwawić z tęsknoty za tym widokiem :) 




Zawsze lubiłam tulipany. Jeszcze zanim miałam ogród... No gdzie tam, jeszcze zanim pomyślałam o jakimkolwiek ogrodzie, widok tulipanów zawsze budził we mnie takie ciepłe myśli. Pojawiały się wczesną wiosną, z reguły w przydrożnych kwiaciarniach i najczęściej w rejonie kalendarzowego Dnia Kobiet :) Kojarzyły się z nadchodzącym ciepłem, słońcem i świętowaniem. I choć nie było wtedy takich pięknych gatunków jak dziś, nie widywało się ani tych liliokształtnych, ani strzępiastych, a najczęściej były to czerwone lub żółte "zwyklaki", to i tak mam do nich ogromny sentyment :)


 

I naprawdę, w tym roku mam jakiegoś tulipanowego świra :) Tak wielkiego, że nawet nakręciłam sobie tulipanowy filmik 😅 A co, kto mi zabroni? :) Więc kto jeszcze ma cierpliwość, to serdecznie zapraszam. Mam nadzieję, że w moim głosie słychać ekscytację tymi wiosennymi pięknościami 🌷🌷🌷




Komentarze

  1. Witam serdecznie ♡
    Powiem Ci kochana, że teraz też jak tylko wychodzę z domu mam ochotę robić zdjęcia na skalę masową. Kwitnąca natura jest taka cudowna, że nie mogę się na nią napatrzeć i chciałabym ją uwiecznić :) Takie zdjęcie ogląda się bardzo, bardzo miło. Twój tulipanowy kącik jest zachwycający! Kolorowo i magicznie u Ciebie!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) Twoje słowa są dla mnie bardzo miłe :) Ja też staram się uchwycić te wszystkie najpiękniejsze momenty i widoki, bo czas tak szybko leci, że za chwilę już ich nie będzie :) Dziękuję Ci za odwiedziny i zapraszam ponownie <3

      Usuń
  2. Piękna kolekcja tulipanów. Aż trudno stwierdzić który najpiękniejszy. Wszystkie piękne bez wyjątku.. Dziękuję za spacer i filmik pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie umiem wybrać tego najpiękniejszego :) Każdy wyróżnia się czymś szczególnym. Uściski, Agatko <3

      Usuń
  3. Piękne kolory. Najbardziej lubię jak jest dużo różnych 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Też lubię różnorodność :)

      Usuń
  4. Piękne tulipany! Też bardzo lubię te kwiaty i mam do nich sentyment.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, są wyjątkowe Szkoda, że tak krótko kwitną :)

      Usuń
  5. Cudne tulipany, aż trudno by było wybrać najpiękniejszą odmianę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie umiem wybrać Lenko, tych najpiękniejszych. Każdy ma w sobie coś pięknego :) Pozdrawiam Cię cieplutko <3

      Usuń
  6. jaki festiwal kolorów;) cudne!

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie ogród nietulipanowy, ale może za rok już będzie, bo wyglądają pięknie. Problem tylko zdecydować się na konkretną odmianę i kolory :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amelko, trudno się zdecydować na konkretną odmianę, dlatego ja stosuję różnorodność odmian, kolorów i kształtów. Tak jest barwniej i ciekawiej :)

      Usuń
  8. Ależ piękne kolorowe te tulipany. Nie mam ręki do kwiatów. Prędzej zasuszę lub utopię te doniczkowe :D a tymi w ogrodzie zawsze zajmuje się mama :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Może kiedyś pokochasz kwiaty z wzajemnością :)

      Usuń
  9. Jajo z tulipanami prezentuje się wspaniale, zachwyca kolorami i ilością odmian. Nie dziwię się Twojej ekscytacji tymi pięknościami i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno się nie ekscytować, jak te cuda kwitną wszystkie jednocześnie i to jeszcze tak obficie :) Dziękuję pięknie. Uściski dla Ciebie, Lusi.

      Usuń
  10. Piękne tulipany :D Najfajniejsze jest chyba to zdjęcie z białymi i bordowymi ;)
    Pozdrawiam!
    Mój blog: Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, też podoba mi się to zdjęcie :)

      Usuń
  11. Bardzo lubię tulipany. To one sprawiają że wiosną mój ogród jest kolorowy. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem to. Tulipany są też bliskie mojemu sercu <3

      Usuń
  12. Pięknie zakwitły, jakie intensywne kolory. Aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Też nie mogłam się napatrzeć na te tulipanowe barwy :)

      Usuń
  13. Kocham tulipany, szkoda, że tak krótko kwitną. Pięknie się prezentują, tak kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, szkoda że tak krótko. Tym bardziej trzeba się nimi teraz nacieszyć :)

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. OMG
    Tulipany masz obłędne.
    Całuję i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Tak było w zeszłym roku. Ta wiosna była bardzo zimna i kwiaty trochę ucierpiały...

      Usuń

Prześlij komentarz

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Copyright © Pani Ogrodowa