Polecane posty

47. Magnoliowy film

Dzisiaj będzie krótko i na szybko, bo czuję się zobowiązana do pokazania magnoliowego filmu, obiecałam, to muszę :) Wprawdzie z lekka przeziębionym głosem operuję na tym nagraniu i zdarza mi się nawet pociągnąć nosem, ale trudno, siła wyższa, nic na to nie poradzę :) 

Ale to za chwilę, bo najpierw pokażę Wam moje kwiatowe zakupy, które poczyniłam kilka dni temu, oczywiście nie wytrzymałam :) Obiecałam sobie wcześniej, że tarasowe donice i skrzynie ogrodowe zagospodaruję dopiero po Zimnej Zośce, czyli po 15 maja, ale nie dałam rady wysiedzieć w miejscu i nie kupić. No bo jak można nie mieć takich kolorowych cudów, na które człowiek wyczekał się całą zimę, tym bardziej, że pobliska szkółka ogrodnicza wytarabaniła na swój wielki sprzedażowy plac taką ilość różnych kolorowych cudów, że święty by nie wytrzymał :) A ja święta nie jestem, więc wiadomo, nie wytrzymałam :) 

To i tak nie wszystko, co kupiłam, bo tylko to zdjęcie zrobiłam, nawet nie wiem dlaczego, reszta roślin powędrowała od razu do docelowych skrzynek, koszy i donic, na tarasie i w ogrodzie. W tej sytuacji pokażę Wam gotowe już kompozycje kwiatowe, które sobie wymyśliłam :) Lubię to robić, bo można dać upust swojej fantazji, wyobraźni i twórczej wenie :)








 
Zostało mi jeszcze do obsadzenia jedno wiklinowe krzesełko, jedna podłużna skrzynia wykonana onegdaj przez mojego męża i drewniany taborecik na tarasie. Ale to już na spokojnie sobie coś dokupię, do skrzyni zawsze kupuję begonie, bo już się w tym miejscu sprawdziły, więc to tylko kwestia kolejnego wyjazdu do szkółki. Uff...

Ok, to teraz obiecany magnoliowy filmik, kto nie chce słuchać mojego pociągania nosem, niech sobie wyciszy :) Żeby nie było, że nie uprzedziłam :)
Do następnego, kochani... Niebawem, oczywiście...

No i film nie chce wejść (za duży?), więc dosłownie za chwilę wrzucę sam filmik w kolejnym poście :(

Edit: Niestety, film jest chyba w ogóle za duży, nie chce mi wejść na blog. Jeśli ktoś jest zainteresowany i chce obejrzeć, wrzucam filmik na Fanpage'a na Fb (ikonka jest na blogu, można zajrzeć). Tam filmik zmieści się na pewno :)


Edit 2:  Jednak spróbuję, tak jak w komentarzu poradziła mi Agatka :) Chyba się udało :)




Komentarze

  1. Nie wyobrażam sobie ogrodu bez jednorocznych kolorowych kwiatów.. A Twoje kompozycje bardzo ładne. Kwiatów nigdy za wiele. Czy jak to tam było. Też bym nie wytrzymała. Świetne zakupy i napewno Ty zadowolona.
    Kochana no to czas zacząć przygodę z YouTube 😉 filmiki wtedy bez problemu będą wskakiwaly. I jestem z Ciebie dumna. Jesteś odważna jak na początki blogera. Czy oby napewno to twoja pierwsza przygoda z blogowanie??? Buźka.
    W

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, ja uwielbiam jak tych kwiatów jest pełno naokoło mnie, dlatego nawet tymi jednorocznymi lubię się otaczać na tarasie i w ogrodzie :) Dzięki kochana za blogową podpowiedź i ratunek z filmikiem <3 I oczywiście, to nie jest moja pierwsza przygoda z blogowaniem, ale pierwsza na tej platformie blogowej :) Całuski.

      Usuń
    2. Kochana udało się. Gratulacje. Naprawdę piękna ta magnolia.
      W razie problemów wiesz gdzie uderzać 👊 buziaki.

      Usuń
    3. Oczywiście, że wiem, do jakich drzwi muszę pukać :)

      Usuń
  2. Cudnie u Ciebie w ogrodzie. Pięknie wszystko zaplanowane, a dodatki super wkomponowane. Śliczne kompozycje stworzyłaś z kwiatków. Ja na razie chcę jeszcze zaczekać z obsadzaniem donic. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, staram się tak komponować rośliny, żeby współgrały ze sobą gatunkowo i kolorystycznie. Czasem muszę potem niestety przesadzić, bo zmienia mi się koncepcja, ale to każdy ogrodnik zna i wie, że tak jest :)

      Usuń
  3. Ale masz przepiękny ogród! Cudne kwiaty ! Az miło posiedziec w takim ogródku z kawką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie za te miłe słowa. Oczywiście, miło jest posiedzieć z kawką na tarasie i patrzeć na wiosnę :)

      Usuń
  4. jakie soczyste barwy tych kwiatów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pięknie, jak kolorowo. Szkoda że nie mam ręki do kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Pewnie, że szkoda :( Może jednak warto ciągle próbować? :)

      Usuń
  6. Pięknie. Ja też obkupiłam się trochę w roślinki ale czekam na ich wysadzenie na dogodniejszą temperaturę :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że do Zimnej Zośki nic już nie będzie się działo ekstremalnego :)

      Usuń
  7. No to sobie Iwonko poszalałaś:))) Prawdziwy kolorowy zawrót głowy! Teraz to już masz jak w raju, cuuuudnie. Magnolia chyba taka jak moja, późno kwitnąca odmiana ale kwiaty jak motyle:) Wspaniale zakwitła. Moja też w końcu się obudziła i zaczęła swój spektakl. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia i wracam do góry jeszcze raz nacieszyć oczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ta moja magnolia kwitnie jako ostatnia, ale kwiaty rzeczywiście są przepiękne i z roku na rok jest ich coraz więcej i są coraz większe :) Nie mogę się na nią napatrzeć :) Szkoda, że jak przekwitnie, trzeba znowu czekać cały rok na ten widowiskowy spektakl :)

      Usuń
  8. Piękny ogród 😍😍😍
    U mnie nadal totalna dzikość 🙈

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Copyright © Pani Ogrodowa