Polecane posty

33. Wycieczka po wrześniowym ogrodzie

Miałam taki plan w poprzednim poście ze zdjęciami, żeby umieścić również wrześniową wędrówkę po ogrodzie, czyli filmik z mojego wycieczkowania i komentowania ogrodowych ścieżek, ale niestety, film się nie zmieścił i uparcie mi go odrzucało, więc próbuję teraz, może się uda. Toteż zapraszam na krótki spacer z przewodnikiem w postaci głosu Pani Ogrodowej :)

Ale jeszcze zanim film, chciałam Wam pokazać mojego ogrodowego pomocnika, który swego czasu, czyli właśnie tamtej jesieni, zabrał się za pomaganie w postaci podlewania kwiatków i pozwolił się przy tej czynności uwiecznić :) Taki mój mały, ukochany asystent 💓


No to teraz filmik. 
Miłego spacerowania i przyjemnego słuchania serdecznie życzę :)

Chwilę później:

:( Niestety, "przekroczono limit rozmiaru plików", czyli wygląda na to, że mój film pozostanie w domowym archiwum i nie będę mogła się nim z Wami podzielić :( Pewnie z tego powodu, że mój bogaty w efekty dźwiękowe komentarz, czy też może niezwykle rozwlekły lub zbyt dynamiczny głos, nie mieści się w blogowej kubaturze 😃 

Trudno, dziś na tym skończę, nie będę już nic kombinować w tym poście, ale za niedługo znów się odezwę :)

 

Komentarze

  1. No a już myślałam, że będzie filmik, hihi. Trudno i nic nie szkodzi... Tak czasami bywa... Ale za to asystenta masz wspaniałego, przystojniak. Nie dziwię się, że kwiatki lepiej kwitną hihi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak chyba miało być po prostu... i już :) Dziękuję za pochwały w imieniu asystenta :)

      Usuń
  2. Poczekam. Asystent uroczy. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co tam film i tak wiem że ogród na pewno w ten wrześniowy dzień był piękny :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był, to prawda, ale chyba film okazał się za duży. To nic, nagram w tym roku krótszy i wtedy tu wrzucę :)

      Usuń
  4. Masz wspaniałego asystenta! A filmik - może następnym razem się uda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Mój asystent jest the best :) Kocham go ogromnie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Copyright © Pani Ogrodowa