Polecane posty

25. Niespodziewana niespodzianka :)

Ten post jest całkiem niespodziewany nawet dla mnie samej, bo właśnie przed chwilą, zupełnie przypadkowo, dowiedziałam się, że na stronie bloga karografia trwa ranking na najlepszy Bloggerowy Blog Roku 2021 i nie dość, że mój blog został nominowany w kategorii DOM/OGRÓD, to nawet jakimś cudem, zaskakującym również dla mnie, jestem już w drugiej i ostatniej turze tego plebiscytu :)

Jest to dla mnie niesamowite wyróżnienie, ponieważ mój blog jest świeżutki tak bardzo, jak świeża bywa wiosenna trawa, ma przecież dopiero trochę ponad 3 miesiące, więc tym bardziej czuję się zaszczycona tym faktem i z tego miejsca pięknie dziękuję tym wszystkim, którzy dotychczas swój głos na mnie oddali :)

Jednocześnie, jeśli moi kochani "czytacze" uważacie, że swoją bazgraniną zasługuję na takie nadzwyczajne wyróżnienie, to będzie to dla mnie niesamowite i cudowne, jeżeli takie głosy na mój blog oddacie :)

Głosowanie trwa do 20 lutego, a zagłosować można W TYM MIEJSCU

Trzeba wejść w ten link, zjechać na sam dół strony i we wskazanym "formularzu" zaznaczyć ptaszkiem odpowiedni blog. 

Z góry wszystkim bardzo serdecznie dziękuję i już dziś zapraszam na kolejne blogowe wpisy 💗💗💗


Komentarze

  1. Zagłosowane :D Powodzenia!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagłosowanie. Trzymam kciuki. Bo zasługujesz na wszystko co najpiękniejsze. Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, chyba wiem nawet kto za tym w pewnym procencie stoi :D Oczywiście zagłosowane <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Amelko. Nawet nie dopytuję, bo i tak pewnie mi tego nie zdradzisz :)

      Usuń
  4. Zagłosowałam - Powodzenia!! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję. Powodzenia. Trzymam kciuki. Zagłosowane<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, ja bylam tak samo zaskoczona moim wyroznieniem, bo moj blog tak samo jak Twoj to jeszcze swiezak :D Ciesze sie dla nas obu i oczywiscie juz dawno zaglosowalam ,jak tylko zobaczylam Twojego bloga na tamtej liscie :)
    Powodzenia i pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym się chyba w życiu nie dowiedziała o tej nominacji, gdybym z Twojego posta nie poleciała na Ciebie zagłosować :D Musisz sobie wyobrazić, jakie było moje zdziwienie :D Też trzymam za Ciebie kciuki i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  7. Po pierwsze gratuluję. Z przyjemnością oddam głos, póki co byłam odłączona przez chorobę od Internetu. Powiem Ci, że miałam tak samo rok temu, kiedy weszłam zagłosować na blog osoby, którą obserwuję i czytam i nagle moim oczom okazał się mój blog :) To był naprawdę szok, zapewne taki sam jaki Ty teraz przeżywasz. A potem jeszcze większy jak mój blog wygrał w danej kategorii :) Fajne uczucie.. Ciesz się tą chwilą, bo bez względu na wynik i tak jesteś już na podium :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kochana. No, wyobrażam sobie Twoje zdziwienie, bo ja tak samo byłam mega zdziwiona i zaskoczona totalnie :) Gratuluję Ci wygranej z zeszłego roku, to rzeczywiście jest niesamowite wyróżnienie. Mam nadzieję, że z Twoim zdrówkiem już wszystko ok, z całego serca Ci tego życzę <3

      Usuń

Prześlij komentarz

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Copyright © Pani Ogrodowa