Polecane posty

10. No i przyszła zima :)

Byłam w trakcie pisania kolejnego posta, ale podniosłam wzrok, spojrzałam za okno i.. zobaczyłam zimowy krajobraz :)

Więc nie mogłam się powstrzymać przed szybkim cyknięciem paru fotek. Wprawdzie z domu i przez różne okna, ale ogród w pierwszej zimowej szacie, zachwyca mnie zawsze tak samo :)

Czemu śnieg kojarzy mi się zawsze z beztroskim dzieciństwem, świętami, sankami, śnieżkami i wszystkim tym, co było dobre, radosne i sielankowe?

No dobra, idę sycić oczy tą białą czystością ;)









Pozdrawiam wszystkich, którzy tu zaglądają, a także tych, którzy zostawiają po sobie jakiś ślad :)

Komentarze

  1. Śnieżne dekoracje kocha chyba każdy. Od razu jest bajkowy nastrój i wszystko wydaje się piękne. Ja, dawniej, kiedy nasz kraj był brzydki i zaniedbany, bardzo czekałam na śnieg, by to ukrył. A zimy kiedyś bywały śnieżne ;-)
    Ogród wygląda właśnie bajkowo, tylko szkoda, że zdjęcia malutkie i nieco ciemne, ale chyba robiłaś je wieczorem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, bywały śnieżne zimy, to prawda. Najlepiej pamiętam tę 1978/1979 :) Tego nie da się zapomnieć. Zdjęcia robiłam w ciągu dnia, ale tak właśnie szaro było, bo śnieg sypał intensywnie.

      Usuń
  2. Pięknie w puchowej kołderce wyglądają hortensje i inne rośliny. To korzystne dla nich. U nas troszeczkę popadało i w kilku miejscach króciutko leżał śnieżek, ale po kilku godzinach nie ma śladu po bieli. Szkoda. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie śnieg leży do dzisiaj i nawet sporo go jeszcze dosypało. Odśnieżanie mamy już za sobą :) Lubię ogród w takjiej zimowej szacie.

      Usuń
  3. No i właśnie przyszła... Nawet my się nie spodziewaliśmy... Zasypuje nas od wczoraj... Jest pięknie, biało i w lesie jak pięknie... A na ogrodzie zakryte te brzydkie miejsca hihi. Niech będzie kołderką, bo i nawet już mrozy zapowiadali, przyda się taka biała pierzynka. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roślinki mają cieplutko pod tą puchową pierzynką, a ja się cieszę na myśl o tym :) I rzeczywiście wszystkie brudne i mokre liściory nagle zniknęły :) Buźka, Agatko...

      Usuń
  4. Nie lubie zimy.W Poznaniu tylko troszke poprószylo.
    Ale fakt plenery fotograficzne zoma piekne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie przepadam za zimą, zdecydowanie wolę wiosnę i lato :)

      Usuń
  5. Zawsze zachwycam się tym pierwszym śniegiem. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pierwszy śnieg na mnie też niezmiennie robi niesamowite wrażenie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Copyright © Pani Ogrodowa