Polecane posty

2. Początek

Muszę, po prostu muszę napisać, ile samozaparcia mnie ten początek kosztował 😃 Pomijam już fakt późniejszego skonfigurowania ustawień bloga, bo to jest tylko i wyłącznie czynność czasochłonna, ale znalezienie dla bloga nazwy spełniającej moje kryteria, niemal graniczyło z cudem. Pomimo, że wymyśliłam i zapisałam sobie kilkanaście różnych wariantów nazw, które moim zdaniem były dobre i - jak naiwnie wtedy przypuszczałam - nikt przede mną ich nie wymyślił i na nie nie wpadł, okazało się, że takich mądrych i sprytnych jak ja, jest całe mnóstwo. 

O święta naiwności!!! Po kolei skreślałam swoje "genialne" pomysły i już byłam gotowa w najgorszym wypadku zrezygnować, a w najlepszym, zmienić zdanie o swojej inteligencji, gdy nagle spłynęło na mnie jasne światło i.. pyk. JEST!!! 

Przecież ja jestem PANI OGRODOWA 😂

Udało się, chwała niebiosom.. Dlatego teraz mogę funkcjonować w blogowym społeczeństwie. I zaznaczam, jestem Iwona i na żadną "Panią" się nie zgadzam, poza tym gdzieś tam słyszałam, że na "Panią" to trzeba mieć odpowiedni wygląd.. 😉

To tyle. Nie dotrzymałam wprawdzie słowa i nie napisałam nic o początkach mojej miłości do zielonych przyjaciół, ale musi mi to być wybaczone i o tym to już naprawdę następnym razem.

A dla tych, co nie czytają tylko oglądają zdjęcia, kilka fotek z październikowego jeszcze spaceru do lasu, który mam prawie na wyciągnięcie ręki.




Komentarze

  1. Super Iwonka opisałaś swoje poczynania, kto chce, zrobi to, a Ty z taką lekkością i humorem o t napisałaś. Przecież to nie boli. Prawda??? Czuć od Ciebie te energię, radość, szczęście i miłość. Oj czuje ze będzie się działo. Życzę nie tylko sukcesów ale zobaczysz jakie cuda polecą, ta magia i satysfakcja. A widoki to koniecznie musisz nam pokazywać... Pięknie... U nas ostatnie liście spadają z drzew, robi się smutno i pada deszcz czwarty dzień... I wieje... Ale w sercu wiosna. Cmok cmok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, jesteś moim motorem napędowym. Radości, szczęścia i miłości mi nie brakuje, gorzej z czasem. Ale się przeorganizowuję i mam nadzieję, że będzie coraz lepiej. Uściski.

      Usuń

Prześlij komentarz

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Copyright © Pani Ogrodowa